Tuesday, August 27, 2013

Menjual Pati Rahsia, Pagar Hikmat, dan Senjata Sulit, Senjata Mukmin, dan Ilmu Rahsia Jaga Diri

Assalamualaikum & salam sejahtera kepada para pembaca blog naimalkalantani™ ini. Moga sihat selalu. Kali ini saya hendak berniagalah sikit.

Sahabat-sahabat, 

Saya di sini nak menjual buku-buku & kitab-kitab RARE. Kitab-kitab ini mungkin tak ada dah dijual di kedai-kedai sebab tak ada cetakan baru dah. Kalau ada pun, 1:100 kedai baru jumpa.


PATI RAHSIA


Kitab PATI RAHSIA karangan Haji Nik Mahmud bin Wan Ismail (Dato' Perdana  Menteri Paduka Raja Negeri Kelantan (1930)). Cetakan 1946±. Dicetak dengan keizinan dan perbelanjaan Nik Ahmad Kamil bin Mahmud (Dato' Sekri Setia Raja). Cap mengecapnya hak Ahmad Kamil bin Mahmud. Ditatap oleh Haji Muhammad Ali Solahuddin (Murid Tua bagi Almarhum Tuan Guru Kenali

Pengarangnya seperti tercatit diatas adalah salah seorang ulama besar di negeri Kelantan & seangkatan dgn Tok Kenali & kawan karibnya. Julung karangan yg baru ditimbulkan ke alam Melayu dari lautan ilmu rahsia yang disimpan oleh tuhan pada kejadiannya.

Pati Rahsia dihiasi di dalamnya nama Allah Yang Maha Besar lagi Maha Tinggi, kelebihan Bismillahirahmanirrahim, Fatihah, Ayat-ayat Hizib, dan lainnya. Ada menerangkan khadam-khadam ayat ini yang merupakan makhluk atau tenaga yang menjaga ayat-ayat ini.
* Siapa-siapa menyimpan naskah yang tiada bercap nama pengarang disifatkan simpanannya itu tidak dengan jalan yang halal.




Isi kandungan Kitab Pati Rahsia:

- Prakata 
- Nama Allah Yang Maha Besar Lagi Maha Tinggi 
- Fadilat Fatihah 
- Fadilat "Qul huallahhu ahad" 
- Kelebihan Surah Al-Ikhlas & An-Nas 
- Fadilat Ayat Al-Kursi 
- Ketika Yang Mustajab Berdoa 
- Syarat-Syarat Dan Adab Berdoa 
- "Ayat Lima" 
- Kaifiat Bagi Mendapat Mimpi 
- Hizbul Bahr 
- Fadilat Dua Ayat Surah Baraah 
- Fadilat Selawat 
- Fadilat Surah "Inna Anzalna" 
- Jalan Ilmu Nafas 
- Ayat Tujuh 
- Fadilat Surah "Inna A`taina Kalkausar" 
- Fadilat Surah Wadhuha 
- Fadilat Surah Alam Nashrah 
- Fadilat Kalimah At-Tauhid 
- Fadilat Yaasin 
- Fadilat Surah Al-Waqiah 
- Fadilat Surah Al-Mulk 
- Hizbun Nasr atau Hizbul Qahr 
- Nama-Nama Allah: Al-Mungni, Ar-Razzaq, Al-Fattah 
- Kerana Orang-Orang Zalim 
- Al-Haq 
- Al-Latif 
- Mahabbah "Bagi Mendatangkan Orang Yang Dikehendaki" 
- Doa Nabi Isa Menghidupkan Orang Yang Mati 
- Riadah Ayat Al-Kursi 
- Bersahabat Dengan Jin Mukmim 
- Riadah Surah Al-Jin 
- Doa Membukakan Hati Seseorang Supaya Kasih Kepada Kita 
- Riadah "Qul Huallah Hu Ahad" 
- Riadah Ya Kariim Ya Rahim 
- Khalwat Amalan Huruf Jim 
- Kelebihan Doa Burhatiah 
- Peringatan Mengamalkannya 
- Ayat Lima Belas 
- Hizbul Birri 
- Hizbun Nawawi 
- Kaifiat Memberi Salam Kepada Qutbul Aqtab 
- Kaifiat Memberi Salam Kepada Rijajul Ghaib 
- Pihak Ada Padanya Rijajul Ghaib (Masa Peredaran Mereka Dari Satu Pihak Yang Lain) 
- Faedah 
- Faedah Yang Amat Mustajab 
- Al-Malikul Quddus 
- Syabshah Abu Riyah (Ingat!! Ini kerana membaiki diantara laki bini, Jangan kamu perbuat lain daripada itu, takut olehmu akan Allah)
- Hari Ahad 
- Hari Isnin 
- Hari Selasa 
- Hari Rabu 
- Hari Khamis 
- Hari Jumaat 
- Hari Sabtu 
- Hitungan Mengetahui Tabiat Seseorang Dengan Jalan Buruj Dan Bintang-Bintang 
- Bilangan Huruf-Huruf Alif, Ta Hingga Akhir 
- Pasa Mengetahui Rahsia-Rahsia Segala Huruf, Khadam-Khadam Dan Khalwatnya. 
- Rahsia Huruf Alif 
- Rahsia Huruf Ba 
- Rahsia Huruf Jim 
- Rahsia Huruf Dal 
- Rahsia Huruf Ha 
- Rahsia Huruf Wau 
- Rahsia Huruf Zai 
- Rahsia Huruf Ho 
- Rahsia Huruf Tho 
- Rahsia Huruf Ya 
- Rahsia Huruf Kaf 
- Rahsia Huruf Lam 
- Rahsia Huruf Mim 
- Rahsia Huruf Nun 
- Rahsia Huruf Sin 
- Rahsia Huruf `Ain 
- Rahsia Huruf Fa 
- Rahsia Huruf Shad 
- Rahsia Huruf Qaf 
- Rahsia Huruf Ra' 
- Rahsia Huruf Syin 
- Rahsia Huruf Ta 
- Rahsia Huruf Tsa 
- Rahsia Huruf Kha 
- Rahsia Huruf Dzal 
- Rahsia Huruf Dhad 
- Rahsia Huruf Dzha 
- Rahsia Huruf Ghain 
- Pengenalan Khadam Hari-Hari Yang Tujuh 
- Kaifiat Berjumpa Dengan Jin-Jin Dan Mendengar Suara Mereka Itu. 
- Pada Mengetahui Huruf-Huruf Ramal Tetapi Tidak Dinyatakan Garisan-Garisan Rajahnya 
- Faedah Yang Amat Besar Bagi Menyenangkan Hati 
- Kaifiat Doa Zalzalah 
- Faedah Bagi Memajukan Berjual Beli Dan Meluaskan Rezeki. 
- Peraturan Mendapatkan Khadam-Khadam 
- Bagi Menghapuskan Cinta Berahi Kepada Siapa-Siapa Pun. 
- Khasiat Burung Belatuk Cerang 
- Penyudahan 

PAGAR HIKMAT


Kitab PAGAR HIKMAT karangan Tok Janggut Grik Perak.. Peninggalan Tok Janggut kepada murid-murid beliau yang mana amalan ini adalah sebahagian daripada pusaka nenek moyang bangsa Melayu turun temurun dahulu kala yang telah dipusakai oleh beliau & telah diturunkan kepada masyarakat bangsa Melayu & generasi Melayu yang akan datang. 

Dalam kitab ni ada disetakan pantang larang Tok Janggut & Ijazah Umum yang Tok Janggut beri kepada sesiapa yang membeli kitab ini. Patang larangnya bukanlah berkaitan dengan syirik, tetapi untuk kebaikan jua. (Pantang larang yang biasa-biasa je)




Isi kandungan kitab Pagar Hikmat

• Kata aluan penyusun 
• Amanat Tok Janggut 
• Ijazah amalan 
• Kata penerbit 
• Pantang larang mengamalkan ilmu Tok Janggut 
• Ilmu melangkah 
• Rajah melangkah 
• Jampi mandi minyak untuk menahan badan & kebal 
• Jampi mandi minyak 
• Pelimun (menghilangkan diri) 
• Doa naik sebarang kerendaan & hendak berjalan serta menundukkan musuh di hadapan kita 
• Mengadap musuh yang berbahaya 
• Bila bertembung dengan musuh 
• Pendinding diri daripada musuh dan penjaga keselamatan 
• Mengadap musuh yang berbahaya 
• Bertempur dengan musuh yngg banyak 
• Penahan darah 
• Supaya diri kita bangun daripada tidur mengikut masa yang dikehendaki 
• Paku bumi untuk menangkap musuh 
• Supaya tahan badan 
• Menjaga diri dan supaya musuh takut 
• Menakutkan musuh 
• Ayat Paku Bumi 
• Pelepas Diri 
• Pengunci mulut anjing menyalak 
• Pendinding Harta Benda, rumah atau kawasan rumah 
• Jampi minta jangan turun hujan 
• Bila hendak musafir 
• Pembuka kunci 
• Pendinding supaya tidak masuk pencuri 
• Jampi sakit taun & lain-lain 
• Nama Wali Allah 
• Khadam Qulhuallah 
• 'Kaf' Empat Puluh 
• Bismillah Enam 
• Panah makrifat utk berjumpa dgn org berpangkat atau org zalim 
• Amalan satu minggu 
• Untuk segala hajat 
• Panah makrifat (Menundukkan org) 
• Pemanas penunggu rumah 
• Barang siapa membaca doa ini barang apa hajatnya dikabulkan Allah 
• Dengan berkat mengamal ayat-ayat ini seorang itu harus pula boleh tidak tenggelam dalam air 
• Hikmah ayat 1000 Dinar 
• Hikmah ayat menghilang kesusahan 
• Ayat 1000 Dinar 
• Hikmah melembutkan besi 
• Hikmah menjimat brg makanan yg sedikit cukup utk org ramai 
• Ini doa minta kaya 
• Untuk menjadi amalan mujarab 
• Hikmah penawar kena api 
• Hikmah Bismillah Enam 
• Hikmah penawar batin 
• Hikmah awal surah Al-An'am 
• Hikmah doa Nabi Allah Sulaiman A.S 
• Doa Nabi Sulaiman A.S 
• Hikmah Dia Malaikat 4 & Wali-wali Allah 
• Hikmah Wali 7 
• Hikmah sampai hajat 
• Hikmah berkenderaan 
• Sumpah mengambil Ijazah 
• Bacaan bila hendak bangun daripada tidur pada bila-bila masa 
• Bacaan bila terasa takut dan supaya terselamat 
• Doa supaya diri kita & harta benda kita selamat daripada bahaya & musuh 
• Ini ialah amalan pahlawan & orang handalan dulu-dulu 
• Ini suatu hikmah tempat perlindungan 
• Doa pengasih & doa supaya kita dikasihi oleh sesiapapun 
• Doa minta dikayakan dengan rezeki yang halal 
• Bacaan untuk memurahkan rezeki 
• Bacaan bila telah tersesat & telah berasa takut pada waktu malam 
• Doa meminta perlindungan dairpaad segala seteru & binatang yg buas serta jin & syaitan 
• Doa minta supaya disampaikan apa-apa hajat 
• Doa minta supaya perjalanan kita selamat dan harra benda serta keluarga kita semua jadi selamat 
• Doa menjauhkan drpd tipudaya orang-orang kafir & org fasik 
• Hendak masuk ke tempat yg kita berasa ragu-ragu & tak pernah kita sampai pd tempat itu lagi 
• Hikmah jika berlaku kecurian atau kerana dicuri orang 
• Doa minta diberi ilmu hikmah serta menjadi penggerun & dihormati org kpd kita 
• Dibaca 3 kali pada waktu hendak pergi bekerja 
• Hikmah minta pertolongan kpd Allah dari apa-apa kesusahan & kepayahan 
• Bacaan utk menjadi kubu & kota yg kuat utk keselamatan kita & keluarga 
• Jampi ular & sebarang binatang yg berbisa 
• Doa supaya kita disegani & dihormati oleh orang 
• Jampi bila hendak pergi meminang atau hendak memikat perempuan 
• Bacaan supaya mudah segala pekerjaan 
• Jampi supaya tidak diganggu oleh hantu syaitan & binatang buas 
• Jampi menjinakkan binatang ternakan 
• Jika masuk ke dlm hutan & berasa takut kpd binatang buas atau binatang di dalam sungai dan di laut 
• Doa bagi membinasakan & menakutkan seteru 
• Jampi hendak mendapat kemenangan 
• Doa supaya tidak takut kepada sesuatu 
• Doa bila hendak memulai melawan musuh 
• Doa ketika menghadapi musuh 
• Ucap selamat pada seseorg yang baru kembali daripada medan perang 
• Doa menjaga diri 
• Terkena sihir 
• Doa dibaca waktu di dalam ketakutan oleh musuh atau berjalan malam 
• Doa minta menghilangkan takut 
• Doa menjaga keselamatan 
• Doa di dlm perkara mahkamah 
• Doa menghilangkan darah gemuruh 
• Doa penjaga diri (Sayyidina Fatimah) 
• Doa menjauhkan permusuhan 
• Doa ketika gelisah tidak dapat tidur 
• Doa minta naik pangkat 
• Doa menghilang segala bahaya 
• Doa minta mengalahkan musuh 
• Doa minta dijauhkan daripada musuh 
• Doa menjauhkan rusuhan 
• Doa ketika angin atau ribut sedang kencang 
• Jampi untuk segala hajat 

SENJATA SULIT


Kitab SENJATA SULIT adalah satu karangan Tok Janggut Grik Perak. Dalam kita ni, mengandungi serba ilmu pengetahuan yang luar biasa, rahsia-rahsia yang ganjil,amalan-amalan yang pelik, hikmat-hikmat yang ajaib dan pintu-pintu yang sulit untuk kebahagian dunia akhirat. Di dalamnya juga terdapat ijazah umum kepada pembeli kitab ini.


Isi kandungan:

1. Azimat demam 
2. Azimat sakit kepala 
3. Azimat dengan menyelap 
4. Ubat selesema 
5. Menghilang sawan kanak-kanak 
6. Terkejut sewaktu tidur 
7. Payah hendak tidur 
8. Azimat muntah 
9. Berhenti menyusu 
10. Menghalau Jin 
11. Penyakit angin 
12. Ubat muntah cirit 
13. Ubat demam kura 
16. Mengunci mulut ular dan kala 
17. Banyak menangis 
18. Sakit teruk 
19. Memelihara daripada racun 
20. Perisi badan 
21. Penawar Bisa 
22. Sakit Mata 
23. Berasa Gementar 
24. Pemanis Gigi 
25. Gigi Teguh 
26. Bengkak Cantik 
27. Ubat Mereyan 
28. Sakit Dalam Perut 
29. Angin Medu 
30. Berak Rigat 
31. Telur Besar 
32. Telinga Bernanah 
33. Ubat Barah 
34. Menghalau Ular 
35. Ubat Sengat Sembilang 
36. Jampi Tergeliat 
37. Macam Batu Pejal 
38. Ubat Risa 
39. Mudah Hafal Pelajaran 
40. Azimat Penerang Hati 
41. Melihat Barang yg Ajaib 
42. Berjalan Atas Air 
43. Pengerun 
44. Taat Didalam Ibadat 
45. Melepaskan Sihir 
46. Azimat Terkena Ain 
47. Terkena Guna Hikmat 
48. Maksud Tercapai 
49. Memoho Hajat 
50. Cita-cita Berjaya 
51. Hendak Selesai Hutang 
52. Melihat Nasib 
53. Kubu Yang Teguh 
54. Harimau Lari 
55. Musuh Jadi Kawan 
56. Suaranya Sedap 
57. Buta Mata Musuh 
58. Pengadang Diri 
59. Ilmu kebal Melayu 
60. Hendak Melihat Pencuri 
61. Hantu Jembalang 
62. Menjauhkan Penyakit Ayam 
63. Cinta Berahi 
64. Menang Perbicaraan 
65. Aturan Mimpi Baik 
66. Bercakap Sedang Tidur 
67. Rezeki Tambah 
68. Doa Asar 
69. Doa Taun & Wabak 
70. Azimat Taun di Dalam Rumah 
71. Lumpuh dan Kusta 
72. Pintu Supaya Kukuh Pakaian 
73. Rahsia Sihat Badan 
74. Raja Segala Ubat 
75. Ubat Buta Mata 
76. Petua Ilmu Jengkal 
77. Pematah Hati 
78. Rahsia Menggunting Pakaian 
79. Rahsia Bismillah Enam 
80. Petua Hendak Berjalan Jauh 
81. Petua Hendak Melangkah 
82. Berkat Dalam Perjalanan 
83. Keluar Dari Penjara Zalim 
84. Memulih Orang yang Pengsan 
85. Berkat متفنچارين 
86. Penawar Segala Racun 
87. Pemulih Badan 
88. Kaedah Membuat Ragi 
89. Lupa Makan Minum 
90. Buat Minyak Pengasih 
91. Menghilangkan Cemburu 
92. Menyejukkan Hati Pemarah 
93. Zikir Lemah Sampai Kuat 
94. Menguatkan Jima' 
95. Menahan Air Mani 
96. Menjauhkan Daripada Berzina 
97. Amalan Murah Rezeki 
98. Kontrol Beranak 
99. Petua Supaya Mengandung 
100. 
101. Membezakan Lelaki atau Perempuan 
102. Menguji Putera Puteri 
103. Pemanis Sirih Pengantin 
104. Makan Kaca 
105. Perniagaan Segera Maju 
106. Azimat Memuja Ikan Dilaut 
107. Azimat Tikus 
108. Ubat Selusuh 
109. Memudahkan Kencing 
110. Ubat Batuk 
111. Terjun Keatas Kaca 
112. Makan Api 
113. Menahankan Lelaki Drpd Berzina 
114. Membesarkan Syahwat 
115. Menurut Telunjuk 
116. Mandi Minyak 
117. Syurga Dunia 
118. Panah Asmara 
119. Sumpah Lipan & Ular 
120. Lazat Jima' 
121. Mengeluarkan Mani Segera 
122. Memudahkan Bersalin 
123. Menguji Bikir 
124. Menahan daripada Gugur 
125. Harum Faraj Perempuan 
126. Mengembalikan Bikir 
127. Memuja Bunga 
128. Menghilangkan Pembenci 
129. Cara Memotong Kuku 
130. Petua Teguh Gigi 
131. Ubat Buasir 
132. Ubat Karang 
133. Memujuk Isteri 
134. Gadis Segera Dipinang 
135. Perisai Diri Pengantin 
136. Kaifiat Membaca Yaasin 41 Kali 
137. Penggerak Tidur 
138. Dipandang Mulia 
139. Rahsia Al-Fatihah 
140. 
141. Kasut Berhikmat 
142. Ubat Sakit Rahim Perempuan 
143. Menghapuskan Sarang Labah2 
144. Menghalaukan Kelawar 
145. Gagak Lari 
146. Membunuh Tikus 
147. Ubat Cemburu yg Melampau2 
148. Khasiat Kaf 40 
149. Penawar Ayat لو انزلنا 
150. Takut Lekat Uri 
151. Jampi Secara Siam 
152. Pengadang Penyakit Cacar 
153. Menjauhakan Mati Pucuk 
154. Ubat Kuatkan Badan 
155. Pelaris Kedai 
156. Petua Mengukur Senjata 
157. Cara Mengasah Senjata 
158. Petua Menjual Senjata 
159. Segera Bersuami 
160. Raja Ilmu Pengasih 
161. Harta Dikembalikan 
162. Senjata Berjalan Malam 
163. Puas Hati Perempuan 
164. Memudahkan Kencing 
165. Menjauhkan Fitnah 
166. Membinasakan Seteru 
167. Peredaran Air Mani 
168. Aturan Menegakkan Rumah 
169. Melembutkan Hati 
170. Doa Tatkala Menghadapi Musuh 
171. Pelaris Perniagaan 
172. Menjinakkan Hati 
173. Pengaruh Doa 
174. Pesanan Penting

ILMU RAHSIA JAGA DIRI


Ilmu Rahsia Jaga Diri - Pegangan Hidup Seharian karangan Hj. Mohd. Daud Alyatimie (MATLUB). Cetakan 2008. Di dalam buku kecil ini telah disunting sebahagian kecil ayat-ayat Quran yang boleh digunakan bagi mempertahankan diri & menjaga keselamatan, serta memperoleh kejayaan, memperoleh kemenangan & keselamatan menolong orang yang perlu ditolongi ayat-ayat amalan dan Aurad yang besar fadzilatnya, & ia adalah sebahagian daripada RAHSIA bagi menjaga diri supaya selamat dunia & akhirat.

Isi kandungan Ilmu Rahsia:

- Selamat dalam perjalanan
- Menghindari senjata tajam
- Terhindar dari malapetaka yang mendadak
- Dijauhkan dari penyakit gila, kusta, buta dan lumpuh
- Mengusir tamu yg tidak dikehendaki
- Doa waktu terjadi angin topan
- Selalu dijaga Allah
- Perisai diri dari gangguan setan
- Doa mencapai bahagia
- Doa keselamatan
- Doa supaya dijauhkan dari kesesatan
- Doa tolak bala
- Tahan lapar dan dahaga
- Menghilangkan kesusahan
- Menghadapi orang yg tidak jujur
- Terhindar dari kebakaran
- Aman dari pencurian
- Menghidapi org yg sedang marah dan akan berbuat jahat
- Agar disegani oleh lawan
- Untuk keselamatan dalam peperangan
- Menolak sihir, teluh, atau senjata halus
- Meredakan dendam musuh
- Menyembuhkan luka baru
- Perisai badan
- Doa sewaktu berhadapan dgn musuh
- Selamat dari sambaran petir
- Dijaga dari gangguan setan
- Doa kebaikan untuk sehari-hari
- Menghimpun kewibawaan dan keberanian/ Ayat lima
- Doa keselamatan dan kesejahteraan
- Menghindarkan diri dari gangguan ular
- Aji pembungkam ular dan buaya
- Menolak gangguan jin
- Bacaan pada waktu dalam perkara
- Mengisi kekuatan tangan
- Doa Nabi Musa waktu dikejar musuh
- Dijaga dari malapetaka dunia dan akhirat
- Doa Nabi Adam dan Siti Hawa
- Doa Nabi Yunus waktu dalam perut Ikan
- Doa Ashhabul Kahfi
- Doa Siti Aisyah
- Doa Siti Fatimah
- Doa Nabi Zakaria memohon putera
- Doa Nabi Ibrahim
- Ayat lima belas dan khasiatnya
- Aurad Imam Ghazali
- Shalawat Munjiyat (Penyelamat)
- Shalawat Tafrijiyyah/ Nariyah
- Aurad Al Asmaul Husna dalam seminggu
- Menghilangkan ketakutan seseorang
- Menghilangkan ketakutan dari sesuatu kaum
- Doa mohon teguh hati
- Agar diberi keberanian menghadapi orang kafir
- Menghindari kejaran musuh
- Membungkam musuh
- Meloloskan diri dari kepungan musuh
- Dia pelebur dosa
- Musuh menjadi berputus asa
- Doa penebal iman
- Bacaan pada waktu melewati tempat yg angker/ keramat
- Menjaga keselamatan dalam tidur

SENJATA MUKMIN JAWI



Kitab Senjata Mukmin karangan Allahyarham Haji Husin Kudri dari Martapura, Indonesia. Termuat di dalamnya ayat-ayat besar fadilatnya, amalan-amalan yang penting diamalkan, doa-doa dan kalimat-kalimat yang mujarab dan isim-isim yang mengandungi khasiat yang besar faedahnya perlu punyai dan diamalkan zaman sekarang oleh kaum muslimin dan muslimat. Di akhir buku ini juga disertakan sekali dengan Ijazah Umum oleh tuan pengarang. 

Isi Kandungan:

1. Mukaddimah
2. Hizib an-Nasir wal Fatah
3. Ayat 33
4. Ayat 15
5. Ayat 7
6. Ayat 5
7. Ayat 1
8. Ayat Seribu Dinar
9. Ayat Syifa
10. Ayat hafaz
11. Ayat Khamis
12. Ayat dan doa ketika
13. Isim khafi
14. Kalimat Pembungkam
15. Kalimat ditunaikan hajat
16. Asma Allah Husna
17. Asma Allah Husna serta doanya
18. Khasiat Asma Allah Husna
19. Faedah Bismillah
20. Khasiat tasbih nabi Yunus a.s
21. Khasiat surah Fatihah
22. Khasiat surah at-Takathur
23. Wirid sembahyang Jumaat
24. Dua bait syair dibaca hari Jumaat
25. Doa Arak bin Malik waktu kembali sembahyang Jumaat
26. Bacaan ketika sakit (karang)
27. Bacaan ketika takut
28. Bacaan ketika payah pekerjaan
29. Doa penerang hati
30. Doa ketika sakit hati
31. Doa ketika dapat musibah
32. Doa supaya terbayang hutang
33. Doa memohon ampun bagi ibu bapa
34. Doa diamalkan penghulu istifar
35. Doa zikir 70 000
36. Doa membaca surah al-Ikhlas 100 000
37. Doa membaca selawat Kamalat 4444
38. Lafaz niat sembahyang hajat beserta doanya
39. Amalan murag rezeki
40. Doa Nifsu Syaaban dan kaifiat membacanya
41. Doa sembahyang Terawih
42. Bacaan kemudian sembahyang witir
43. Amalan menjadi kaya
44. Amalan panjang umur peliharaan diri
45. Amalan panjang umur dan murah rezeki
46. Kalimat-kalimat supaya lepas diri huru-hara kiamat
47. Bacaan malaikat حهلة العرش a.s
48. Amalan bacaan pagi sore
49. Doa akhir tahun
50. Doa awal tahun
51. Bacaan pada awal hari bulan haram
52. Bacaan pada hari assyura
53. Istifar bulan Rejab
54. Tasbih bulan Rejab
55. Doa pada tanggal 27 Rejab
56. Bacaan pada akhir jumaat bulan Rejab
57. Bacaan pada pagi-pagi hari raya
58. Wirid dibaca pagi-pagi
59. Wirid sembahyang
60. Wirid Imam Ghazali
61. Doa 'Asim bin Ishak
62. Doa Jaafar Sodiq
63. Doa Saidina Abi Darda'
64. Doa al-Jalalah Lil jailani
65. Doa yang mujarab ketika kesusahan
66. Doa Nabi Adam a.s
67. Doa nabi Daud dan nabi Sulaiman a.s
68. Doa nabi Khidir a.s
69. Doa nabi Khidir a.s dibaca pagi sore
70. Doa nabi Muhammad s.a.w dibaca selepas sembahyang asar
71. Selawat yang mujarab
72. Selawat yang dibaca tiap malam
73. Selawat dibaca tiap-tiap lepas sembahyang maghrib
74. Khatam

SENJATA MUKMIN RUMI


Senjata mukmin ini dalam tulisan rumi. Menggunakan bahasa Indonesia. Tapi masih boleh difahami kerana ditulis dalam bahasa indonesa mudah. Senjata mukmin yg jawi tu berlainan dengan yang ini. Yang ini karangan Allahyarham Haji Abu Bakar Yacob. Terbitan P.T Bungkul Indah Surabaya. Dicetak Edisi Indonesia dengan izin Pustaka Melayu Baru Kuala Lumpur. Cetakan tahun 1984. Setebal 112 muka surat. 

Buku Senjata Mukmin oleh Allahyarham H. Abu Bakar Yacub, yang mana kami (PUSTAKA MELAYU BARU) telah dapat kebenaran dari pengarangnya untuk diterbitkan dalam edisi Malaysia, sebelum beliau meninggal.

Isi kandungan:
1. Kata pendahuluan
2. Basmallah
3. Surah Al-Fatihah
- Menyembuhkan mata kabur
- Amalan sehari-hari
- amalan memohon kaya
4. Doa Khidir
5. Ayatul Qursi
6. Ayat Tujuh
7. Ayat pelembut hati
8. Faedah ayat lima
9. Ayat Satu
10. Amalan dan bacaan di 'Asyura
11. Faedah tasbih nabi yunus
12. Amalan pertahanan rumah
13. Khasiat Salamun Qaulan
14. Doa menghafal ilmu
15. Faedah/khasiat Al-Waqiah
16. Fadhilah Zikrullah dan Al-Ikhlas
17. Doa melangkah/ keluar rumah
18. Doa kehilangan
19. Azimat/ tangkal
- harmoni suami isteri
- hendak menjadu raja (pemimpin)
- membaikkan suami isteri
20. Beberapa faedah dari beberapa surah al-Quran
21. Surah Al-An'aam - ayat 1 S/D 3
22. Menjinakkan binatang liar dan melembutkan hati manusia
23. Ayat seribu dinar
24. Surah-surah pendek dan khasiatnya

PELURU PETUNANG



Peluru Petunang adalah satu cara penggunaan senapang atau bedil yang memerlukan syarat-syarakt, kifiat, petua dan amalan yang berkait rapat dengan ilmu kerohanian dan ajaran tasawuf. Petua ini perlu diamalkan dengan penuh keyakinan kepada keredaan Allah. Kesemua hal ini terangkum dalam lima bab buku ini. Peluru Petunang merupakan buku pertama yang pernah terbit, membicarakan penggunaan alat-alat bedil di kalangan orang-orang Melayu zaman dahulu. Cetakan Dewan Bahasa dan Pustaka. Cetakan kedua 1987. Pengelenggara oleh A.Samad Ahmad. 

Isi kandungan: 

· Prakata 
· Pendahuluan 

· Bab 1 – Warisan Ilmu Bedil Melayu 
o Menjangka tembakan dan tertib menembak 
o Menembak sasaran 
o Jarak tembakan 
o Menembak burung, binatang 
o Menembak ketika hujan atau malam 
o Syarat menggamak bedil, melepaskan peluru 

· Bab 2 – Syarat Minangkabau 
o Yang dituju mencari bedil 
o Syarat dan rukun menembak 
o Pemutus tembakan Minangkabau 
o Tembak petunang 
o Peluru petunang untuk bekalan membuatnya 
o Menembak sasaran 
o Putus makrifat tembak 
o Tawar bisa 
o Sispan – syarat untuk laki-laki 

· Bab 3 – Empat perkara syarat menembak 
o Ilmu tembak 
o Dua belas rukun tembak 
o Tembak yang empat 

· Bab 4 – Ilmu Hulubalang, Petunang Bedil 
o Menghadapi musuh 
o Penunang bedil 
o Ilmu upam, penuju bedil 
o Membuang badi 
o Mengilir peluru 

· Bab 5 – Buku Kedua 
o Umur naskhah dan petua menembak 
o Penunang bedil 
o Menembak binatang 
o Membuat peluru petunang 
o Tembak yang tiada mungkir 
o Kaitan dengan makrifat


TAJUL MULUK


Tajul Muluk ialah Kulit Pakaian Segala Raja-raja dan hulubalang dan orang yang besar-besar. Tajul Muluk sebuah kitab yang mengandungi 134 sohifah atau bab yang merangkumi segala perkara, sama ada daripada gerak pada tubuh, mendirikan rumah, membuka tanah, mimpi, perubatan lelaki, peredaran air mani wanita, mengalahkan musuh dan sebagainya. Kitab ini sebenarnya dikatakan diadaptasi daripada sebuah kitab lain yang berasal dari Parsi dan telah di'Islam'kan dengan kemasukan elemen-elemen Islam. Kitab ini ditulis (semula) pada zaman sultan Aceh yang bernama Sultan Mansur Billah Shah ibni Al-Sultan Jauhar Al-Alam Shah. Pada bahagian akhir kitab tersebut, dinyatakan bahawa kitab ini telah selesai diterjemahkan oleh Faqir Tuan Haji Wan Hassan ibn Sheikh Tuan Ishak Fatani pada hari Jumaat pada waktu Dhuha enam likur haribulan Muharram pada hijrah Nabi 1249 di Makkah. 

Mungkin kebanyakan generasi sekarang, sukar untuk membaca kitab ini walaupun ianya banyak terjual memandangkan bahasa yang digunakan merupakan bahasa Melayu lama bercampur Arab. Malah, istilah-istilah yang digunakan adakalanya mendangkalkan fikiran kita, seperti kamkuha dan sebagainya. Malahan ejaan untuk ayam pula apabila dibaca berbunyi hayam, sekaligus menunjukkan pengaruh dialek banjar di dalamnya. Suatu ketika dahulu, sesiapa yang berhajat sangat nak jadi doktor tradisional (bomoh), penguasaan Tajul Muluk - sama ada dibaca atau dihafal - memang perlu. Malah, dikatakan juga, sesiapa yang menyimpan kitab ini dan dijadikan rujukan, seringkali mendapat penghormatan di kalangan penduduk kampung. 

Sebenarnya ada lain-lain kitab perubatan yang lebih ekstrem yang bercampur aduk antara agama (ilmu hakikat) dengan perubatan, malah termasuk juga di dalamnya jampi serapah mahupun hizib dan sebagainya seperti Kitab Pati Rahsia yang dikaitkan penulisannya dengan Paduka Perdana Menteri Kelantan, Nik Mahmud dan sebagainya... Sayangnya, kitab-kitab ini semakin lenyap dan tidak lagi mendapat perhatian, mahupun kajian daripada pihak yang sepatutnya.

Memandangkan ia datang dari zaman silam, bermakna ia adalah kuno dan ketinggalan. Barangkali kesilapan kita ialah memandang mudah akan kecendekiawan orang Melayu sendiri yang sudah pun menemui penawar demam malaria atau demam kura dengan penggunaan pati kulit batang pokok kuinin sebelum orang Inggeris mempatenkannya sebagai penemuan barat awal abad ke-20. Malah ketiadaan bomoh-bomoh yang benar-benar menjalankan peranan sebagai doktor tradisional yang bukan bermodalkan air liur, hembus-hembus, pembohong-pembohong dan temberang-temberang, serta asap kemenyan yang sekadar melengkapkan upacara perubatan, membuatkan kitab-kitab ini terbiar begitu sahaja. Berbeza dengan masyarakat Cina yang berjaya menaiktarafkan bidang perubatan sinseh mereka untuk digandingkan dengan perubatan moden, orang Melayu bagaikan kehilangan dalam keseronokan mereka mendabik dada bahawa Melayu sudah bertamadun. 

Isi kandungan kitab Tajul Muluk. Ada beberapa tajuk atau bab yang saya tak dapat tuliskan di sini kerana tidak kefasihan saya membaca jawi.

1. Tarikh bulan arab
2. Mengenal hari bulan arab daripada bahagia dan nahas
3. Fiil yang sangat baik rupanya
4. Syarah nama rasul (dalam jadual itu)
5. Inilah fiil kalam Allah SWT
6. Ini hikmat menahan orang mencuri

1. Sakit kepala
2. Ubat mata
3. 
4. 
5. 
6. 
7. 
8. 
9. 
10. Ubat sakit telinga tuli, keluar darah dan nanah
11. Mengeluarkan kutu anjing
12. 
13. 
14. Ubat pitam
15. Ubat sawan
16. Ubat gila dan kemasukan syaitan
17. Ubat perut dan senak dan mulas-mulas atau tajam
18. Ubat demam
19. 
20. Ubat menangis
21. 
22. 
23. 
24. Ubat kebas dan ngilu
25. 
26. 
27. Ubat sakit pinggang
28. Ubat seroyan
29. 
30. 
31. 
32. Selusuh
33. Rajah barah
34. 
35. 
36. 
37. 
38. 
39. 
40. 
41. Ubat lemas dan kayap
42. Ubat patah dan tersalah
43. Tahan darah
44. 
45. 
46. 
47. Peri berbuat ubat
48. 
49. 
50. 

7. Azimat pengasih
8. Kuat zakar lagi panjang lagi besar
9. Nafas
10. 
11. 
12. 
13. 
14. 
15. 
16. Mendirikan rumah
17. 
18. 
19. 
20. Jika berjumpa melihat Allah Taala
21. 
22. Hikmat tabiat perempuan 10 perkara
23. Melihat kayu
24. Kayu berhantu
25. 
26. 
27. Kayu yang asal rumah raja
28.
29. Buat pintu papan
30. Hendak memula tanda
31. Ukuran panjang tiang
32. 
33. 
34. Jangan diayamkan dinding
35. 
36. Hendak memahat tiang rumah
37. Azimat tangkal tikus dan belalang
38. 
39. 
40. Makruh jima’ beberapa malam 
41. 
42. Azimat yang lain orang mencuri
43. 
44. 
45.
46.

1000 HIKMAT




1000 Hikmat adalah sebuah karya Ali Zulfakar yang sememangnya terkenal dengan ilmu-ilmu hikmatnya. Dicetak di Pulau Pinang. Dalam 1000 Hikmat ini mengandungi segala macam ilmu hikmat dan amalan-amalan yang mujarab lengkap dengan cara mengamalkannya. Peringatan untuk kitab ini; hanya naskah yang bertanda tangan penyusun atau penerbitnya sahaja diakui sah dan diijazahkan. 

Isi kandungan kitab: 

1. Kata-kata penyusun
2. Ijazah
3. Syarat beramal dengan 1000 Hikmat
4. Tenaga Hikmat
5. Pembuka dan penutup
6. Doa penutup
7. Azimat
8. Waktu menulis azimat
9. Syarat-syarat menulis
10. Perasapan
11. Cara-cara khas menulis
12. Huruf-huruf tangkal
13. Huruf-huruf abjad
14. Ramalan raksi
15. Memerintah Jin
16. Menghalau Jin
17. Hantu mengacau
18. Jin merasuk
19. Meram bas rumah
20. Penawar dadam berlimah
21. Seri muka
22. Kemuncak Bismillah
23. Selamat dalam perjalanan
24. Teman di hutan
25. Ibu penawar
26. Mengekalkan pangkat
27. Menawan seteru
28. Penawar cemburu
29. Mahu anak
30. Memuja kekasih
31. Hendak pergi meminang
32. Pemulih suami isteri
33. Rasa benci
34. Tangas pakaian
35. Mengembalikan bikir
36. Mandul
37. Membongkar Kesulitan
38. Melihat apa kehendaki
39. Menguji
40. Menjaga makan minum
41. Diculik
42. Hikmah Hasbunallah
a. Dipelihara Allah
b. Perlindungan
c. Menolak kesusahan
d. Dalam kecemasan
43. Melindungkan diri
44. Mengalahkan senjata
45. Semangat berani
46. Kalimah tauhid
47. Berbau
48. Pendinding kubur
49. Dimatakan orang
50. Penyakat persundalan
51. Panjang umur penawar bebal
52. Penyakit otak sengat binatang
53. Sirih pelembut
54. Sirih semangat
55. Doa awal tahun
56. Doa akhir tahun
57. Doa sahabat empat
58. Doa Yunus
59. Rahsia menjadi kaya.

MADINATUL ASROOR



Jilid satu dan dua sekaligus.

Isi Kandungan jilid 1: 

1. Mukadimah
2. Asal-usul solat lima waktu
3. Solat subuh – Nabi Adam a.s.
4. Solat Zuhur – Ibrahim a.s.
5. Solat Asar – Nabi Yunus a.s.
6. Solat Maghrib – Nabi Isa a.s.
7. Solat Isyak – Nabi Musa a.s.
8. Solat di zaman Rasul Allah sebelum mikraj
9. Malaikat Jibrail mencontohkan pada waktu-waktu yang ditetapkan
10. Solat adalah hubungan orang mukmin dengan tuhan
11. Hikmat membaca a’udzu
12. Khasiat dan fadilat a’udzu
13. Sejarah membuktikan
14. Suatu contoh lagi dari sejarah Sultan Ibrahim Ibnu Adhham Raja Iraq
15. Bab bismillah dan hadisnya menerangkan hadis-hadis sahih dan warid tentang fadilat bismillah
16. Keutamaan bismillah
17. Khasiat membaca bismillah
18. Hikmah dan khasiat huruf-huruf bismillah
19. Kaifiat atau tatacara menulis wafak
20. Di atas pintu istana Firaun masih ada tulisan bismillah
21. Ubat orang laki-laki lemah
22. Supaya tidak cepat keluar mani
23. Supaya bujang atau isteri tidak melarikan diri atau anak dari rumah
24. Khasiat telur ayam, untuk menahan mani jangan cepat keluar
25. Supaya wanita merasa seperti perawan
26. Membuat majun istimewa
27. Ubat untuk menahan mani jangan cepat keluar
28. Ubat kuat zakar
29. Supaya terasa lazat ketika jima’
30. Supaya terasa lazat juga
31. Ubat terkena angin atau penyakit lain
32. Ubat jima’ supaya lazat dan dikasihi isteri
33. Khasiat biji kapas untuk menahan mani
34. Ubat menahan mani supaya tahan lama
35. Khasiat darah ayam jago hitam
36. Supaya kuat jima’ meskipun beristeri lebih dari satu dan tetap dikasihi oleh mereka
37. Ubat untuk menahan air mani supaya tidak lekas keluar
38. Ubat menambah air mani dan menguatkan syahwat
39. Khasiat binatang kelinci
40. Empedu (nyali) kelinci
41. Khasiat buah inggu
42. Khasiat pul-pul atau cebe Jawa
43. Khasiat damar atau mata kucing
44. Beberapa rupa khasiat yang ada kaitannya tentang ubat syahwat
45. Ubat membuat badan gemuk menjadi singset (kurus)
46. Beberapa khasiat minyak wijen atau minyak lenga
47. Khasiat khulanjan, lengkuas atau laos
48. Khasiat kencur atau cikur
49. Cara paling mudah lagi ubat lemah syahwat
50. Khasiat kulit kayu manis
51. Khasiat lintah
52. Khasiat rambut jagung
53. Khasiat pucuk buah nanas
54. Khasiat pucuk jambu kelutuk
55. Khasiat daun kuncai
56. Ubat menghilangkan sakit kencing
57. Ubat sira perempuan
58. Khasiat pohon cemara
59. Khasiat binatang kucing
60. Wasiat Ayub al-Hakim
61. Khasiat tulang kambing
62. Khasiat ikan basah dan bawang merah
63. Khasiat bawang merah dan bawang putih
64. Khasiat darah dan mani manusia
65. Khasiat pohon sinameki atau silameki
66. Untuk menghilangkan sakit dada
67. Untuk menghilangkan dingin dalam badan dan untuk menambahkan syahwat
68. Untuk menghilangkan sakit dalam perut dan tulang-tulang supaya kuat
69. Untuk menghilangkan penyakit macam-macam yang berada dalam perut dan badan
70. Untuk menghilangkan penyakit otak dan bau mulut yang mengganggu
71. Untuk menghilangkan racun
72. Untuk menambah kuat jima’
73. Untuk supaya enak makan dan menghilangkan bau mulut yang tak sedap
74. Untuk menguatkan badan, membersihkan dada supaya nafas segar dan menambah nafsu makan
75. Untuk membuat mata menjadi terang
76. Untuk menghilangkan penyakit demam
77. Untuk menghilangkan panas dalam perut
78. Untuk menambah mata menjadi terang
79. Untuk menghilangkan buang air darah, mejan dan disentri
80. Untuk menghilangkan penyakit kencing nanah atau penyakit raja singa
81. Para pembaca yang budiman
82. Untuk mendapatkan rezeki yang mudah
83. Untuk melihat barang ghaib
84. Selawat munajat
85. Untuk melenyapkan segala macam penyakit
86. Untuk menyampaikan hajat
87. Untuk memperoleh kekayaan
88. Untuk mendamaikan atau mengakurkan
89. Faedah dari 94 nama Allah
90. Ubat wanita yang mandul
91. Berkat abu khotimarrazi
92. Untuk mengembalikan barang yang tercuri
93. Untuk mengetahui siapa yang mencuri
94. Untuk subur tanam-tanaman
95. Untuk mengusir hantu atau syaitan atau binatang buas
96. Perbezaan antara mukjizat dengan bukan mukjizat
97. Mukjizat Nabi Musa a.s. tongkatnya bisa menjadi ular
98. Mukjizat nabi Daud a.s dapat melunakkan besi
99. Mukjizat nabi Isa a.s.
100. Adapun mukjizat nabi Muhammad s.a.w.
101. Karomah atau keramat
102. Ma’unah atau Ma’unat
103. Istidraj (uluran)
104. Khasiat ayat-ayat Quran untuk menghilangkan penyakit yang kronik
105. Untuk menolak gangguan celeng/ babi hutan
106. Inilah azimat nabi Sulaiman a.s.
107. Ubat sakit kepala
108. Untuk mahabbah di hati pembesar
109. Supaya dikasihi orang sekampung.
110. Supaya anak kecil hilang ketakutannya
111. Supaya anak kecil jangan kagetan
112. Ubat kecil suka menangis di waktu malam
113. Supaya anak kecil jangan diganggu syaitan dan hantu
114. Ubat anak kecil jika tidak mahu menyusu
115. Ubat wanita yang tidak beranak
116. Supaya wanita hamil mudah bersalin
117. Untuk menahan pencuri
118. Azimat yang besar faedahnya
119. Supaya rumah tidak terbakar
120. Untuk melihat siapa yang buat guna-guna
121. Ingin menjadi kaya
122. Jika ingin dicintai orang perempuan (suami isteri)
123. Ubat orang muntah darah
124. Pesan penulis
125. Supaya akur semua isteri
126. Ubat untuk suami isteri yang sering berkelahi
127. Jika ingin alat kelamin menjadi besar
128. Ubat penguat zakar
129. Keterangan penting
130. Agar padi tidak dimakan tikus
131. Doa untuk menolak semua gangguan binatang
132. Ubat orang masuk syaitan
133. Doa untuk masuk ke dalam hutan
134. Supaya tidak gugur kandungan
135. Untuk segera keluar mani perempuan
136. Ubat zakar yang mati (peluh/impoten)
137. Untuk membungkam mulut orang
138. Suatu ubat untuk yang lemah zakar
139. Pembuka kunci berahi perempuan
140. Jika ditinggal kekasih
141. Ubat untuk mengusir nyamuk
142. Perjalanan sebulan jadi tempoh sehari
143. (Lima surat yang besar manfaatnya)
144. (Kunci dan rahsia kehidupan)
145. (Ayat 5 sangat hebat khasiatnya)
146. Khasiat dua kalimah syahadah
147. (Ubat anak kecil)
148. (Ubat anak-anak supaya cerdas)
149. (Senjata untuk orang belajar)
150. (Supaya orang keluar dari penjara)
151. (Penolak badai taufan di tengah laut)
152. (Kemukjizatan ayat kursi)
153. (Supaya terhindar dari tabrakan)
154. Untuk mengusir hantu di tempat yang angker
155. Wasiat penulis
156. Rahsia supaya isteri taat kepada suami
157. (Doa isteri supaya jadi akur)
158. (Ubat untuk 140 penyakit di dunia)
159. (Ubat untuk menyakit sudah lama)
160. (Solat dapat menyembuhkan penyakit)
161. Ubat anak kecil sumeng
162. Hati isteri yang benci berbalik cinta
163. Azimat untuk isteri yang belum mempunyai anak
164. Supaya dicintai khalayak ramai
165. Untuk menolak hantu da syaitan di dalam rumah
166. Untuk menolak penyakit lengleng atau teler
167. Supaya anak-anak terang hatinya
168. Doa dan ubat orang sakit
169. Ubat perut sakit (mag)
170. Ubat sakit kepala
171. Ubat penjinak haiwan mahu orang
172. Supaya sex menjadi kuat
173. Untuk menolak segala macam hama tanaman
174. Ubat bayi suka terkejut di waktu malam
175. Supaya rukun semua isteri
176. Penolak pencuri
177. Menolak bahaya kebakaran
178. Menjaga penyakit yang membawa kematian
179. Untuk mendapatkan jodoh
180. Untuk anak kecil jangan masuk syaitan
181. Untuk mendapat kemenangan dalam perkara
182. Penolak supaya jangan fakir
183. Pelaris dagangan
184. Untuk kuat begadang
185. Agar isteri tidak berbuat serong
186. Menolak jangan di gunjingkan orang
187. Untuk menolak segala macam penyakit
188. Agar anda selalu disayangi oleh wanita
189. Ubat perukun suami isteri
190. Wafak surah al-Ikhlas
191. Untuk menolak jin dan syaitan
192. Supaya pihak musuh menjadi kacau bilau dan kucar kacir
193. Agar tercapai dan maksudnya serta tunduk segala makhluk kepadanya
194. Faedah yang penting untuk mencapai hajat

(isi kandungan jilid 2 akan diupdate kemudian)



------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

kitab PATI RAHSIA, SENJATA MUKMIN (jawi), TAJUL MULUK, dan SENJATA SULIT adalah dalam tulisan Jawi Lama.

PAGAR HIKMAT adalah dalam cetakan Rumi dan Jawi (tertakluk kepada stok yang mana ada).
Kitab ILMU RAHSIA DIRI, 1000 HIMAT dan SENJATA MUKMIN (rumi) pula dalam cetakan Rumi

* Jika sekiranya items ter'stuck, duit yang anda bank in kepada saya 100% dikembalikan kecuali ada buku yang anda tempah ada dalam stok. Maksudnya, jika anda membeli (contohnya) Pati Rahsia, Senjata Sulit dan Pagar Hikmat. Tapi bila saya ambil stok dan kitab Pati Rahsia tak ada stok waktu itu, duit anda akan dikembalikan sama nilai dengan harga Pati Rahsia itu tetapi duit postage dan kirab-kitab lain tak akan dikembalikan.

* Tiada sebarang pembatalan pembelian jika sudah bank in DAN JIKA stok kitab ada.i adalah pre-order, siapa nak, sila tempah. Ready Stock tertakluk kepada stock yang ada pada saya. SMS saya dahulu untuk pengesahan.

Harga-harga kitab boleh hubungi saya terus di:

Saya ambil stok dengan pembekal kitab-kitab lama. Saya ambil tempahan kitab-kitab ni setiap hari Sabtu setiap minggu. Saya mengambil dari supplier dari Indonesia. Mahar yang diletakknya bukan berdasarkan harga kitab yang telah zaman berzaman dijual pada dahulu kala, tapi berdasarkan nilai estetikanya pada masa kini.

Saya menjual kitab-kitab khazanah ini, bukan nak menjual ilmu, tapi nak mengembangkan ilmu, sebab kitab-kitab sebegini boleh saya katakan TAK AKAN DICETAK SEMULA dan kemungkinan khazanah-khazanah berharga ini akan lupus dek ditelan zaman.

PESANAN DARIPADA PIHAK PENAJA
PENTING !


sila baca kalau banyak persoalan yang berada di minda anda:

http://www.naimalkalantani.com/2013/08/pembetulan-pemikiran-terhadap-barang.html

KITAB BEST SELLER IALAH PATI RAHSIA, SENJATA SULIT, DAN PAGAR HIKMAT

KITAB ILMU RAHSIA JAGA DIRI, DAN MUJAROBAT MADINATUL ASROR, KINI TOTALLY TIADA STOK. MOHON JANGAN TANYA DAH KEDUA-DUA KITAB NI ADA STOK BILA. ISI KANDUNGAN KEDUA-DUA KITAB ITU DI DALAM INI HANYA SEBAGAI RUJUKAN.
*kitab itu hanya ada stok bila kamu tidak lagi melihat kenyataan ini.

mungkin anda meminati http://www.naimalkalantani.com/2014/11/buku-copyleft-untuk-dijual.html

Yang baik datang dari Allah, yang kurang datang dari kelemahan diri saya sendiri, hakikatnya kedua-duanya datang dari Allah jua. Sekian, terima kasih. :)